19 دی: جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی لارستان موفق شدند ۴۴ دستگاه انواع خودرو احتکار به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال از یک منزل مسکونی کشف کنند.
بنا بر گزارش روز جمعه پایگاه خبری پلیس، سردار یوسف ملک‌زاده در این باره بیان کرد: مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی لارستان از اخباری مبنی بر نگهداری و احتکار خودرو در حیاط یک منزل مسکونی واقع در یکی از محله‌های این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۱۶ دستگاه پژو پارس، ۱۰ دستگاه پژو ۴۰۵، ۶ دستگاه دنا، چهار دستگاه پژو ۲۰۷، سه دستگاه وانت نیسان و پنج دستگاه ساینا، هایما، سمند، جک و تیبا که فاقد مدارک ورودی و خروجی و احتکار شده بود کشف کنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش این محموله احتکار شده برابر نظر کارشناسان، ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص ۲ نفر از مالکان خودروها به مراجع قضایی معرفی شدند.
ملک‌زاده تصریح کرد: پیشگیری از جرایم نیازمند عزم همگانی است و از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

  • نویسنده :
  • منبع :