19 دی: دفتر مولوی عبدالحمید امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، جمع‌بندی و بیانیه شورای هم‌اندیشی اهل‌سنت در حمایت از حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مورد تایید او است.
در متن این اطلاعیه که در سایت امام‌جمعه اهل‌سنت زاهدان منتشر شده، آمده است: بدینوسیله به استحضار مردم شریف ایران به‌ویژه اهل‌سنت می‌رساند، با توجه به شایعات و سوءاستفاده برخی از طرفداران کاندیداها و پخش و نشر اطلاعیه‌های جعلی منسوب به شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید، جمع‌بندی و بیانیه شورای هم‌اندیشی که به موافقت و امضای اکثر اعضای این شورا رسیده است، مورد تایید و حمایت شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید می‌باشد.
این اطلاعیه می افزاید: ضمن اینکه بیانیه شورای هم‌اندیشی بر اساس مذاکرات و رایزنی برخی از اعضای این شورا با کاندیداها به‌ویژه آیت‌الله رئیسی و نیز گفت وگوی تلفنی ایشان با شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید و وعده‌های آیت‌الله رئیسی و اعضای ارشد ستادشان مبنی بر اجرای عدالت و رفع مشکلات، تبعیض و نابرابری، صادر شده است.
در پایان این اطلاعیه آمده است که، لذا از همه هموطنانی که به دنبال نظر و دیدگاه مولانا عبدالحمید هستند، تقاضا می‌شود به شایعات و اطلاعیه‌های جعلی منسوب به او توجه نکنند و اخبار و مطالب در این زمینه را از منابع رسمی و معتبر دنبال کنند.
  • نویسنده :
  • منبع :