19 دی: مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در اطلاعیه‌ای حمایت این تشکل را از حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و آیت الله سید محمد سعیدی در انتخابات 28 خرادماه اعلام کرد.
بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم جهت دعوت از عموم مردم شریف ایران اسلامی برای حضور پرشکوه در انتخابات 28 خرداد 1400 و اعلام حمایت از نامزدی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و آیت الله سید محمد سعیدی در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در استان قم بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تک تک مردم خود را موظف بدانند که همه آحاد مردم اعم از خانواده، دوستان و آشنایان را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند و این، مصداق «تواصی به حق» است.  مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

تردیدی نیست که 28 خردادماه سال جاری، یکی از روزهای سرنوشت‌ساز در تاریخ ایران اسلامی خواهد بود. ملت ایران در این روز، دو انتخابات  سراسری مهم و حساس را در پیش روی خود دارد؛ انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا. یقیناً حضور پرشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب نامزد اصلح احراز صلاحیت شده توسط شورای محترم نگهبان می‌تواند به تقویت عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی کمک شایانی کند.

 در این راستا و با عنایت به توصیه‌های اکید امام راحل (قدس سره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دام ظله) مبنی بر مشارکت حداکثری در عرصه انتخابات، مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم  از کلیه هم‌وطنان و تمام اقشار و سلایق و اقوام و واجدین شرایط رأی دعوت می‌کند تا  با حضور دشمن‌شکن خود در پای صندوق های رأی، موجبات افزایش اقتدار و امنیت و رشد و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی و یأس و ناامیدی دشمنان کینه‌توز آن را فراهم آورند.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت خود را از کاندیداتوری حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی اعلام می دارد.

 هم‌چنین این مجمع در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در استان قم، حمایت خود را از نامزدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (سلام الله علیها) و نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهر مقدس قم، حضرت آیت الله حاج سیدمحمد سعیدی اعلام می‌دارد و از همگان  دعوت می کند با حضور پر شور در حوزه های رأی گیری، رسالت تاریخی و انقلابی خود را به انجام رسانده و یاد شهدای جنگ تحمیلی و مدافعین حرم خصوصاً شهیدحاج قاسم سلیمانی را زنده نگه دارند.

پیروزی و سربلندی ایران اسلامی را در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند متعال خواستاریم.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم
  • نویسنده :
  • منبع :