19 دی: رئیس‌جمهور منتخب با بیان اینکه حتما از تجربیات و اندوخته‌های دولت کنونی استفاده خواهم کرد، تاکید کرد: امیدوارم اعتمادی را که مردم به این طلبه خدمتگزار کردند در دوران مسئولیتم جبران کنم.
آیت الله سید ابراهیم رییسی بعد دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با وی در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا سپاس و تشکر خود را به مردم عزیز، بزرگوار و زمان‌شناس ایران ابراز می‌کنم و خدا را به سبب اعتمادی که مردم به این طلبه خدمتگزار داشته‌اند، شاکر هستم.

وی ادامه داد: مردم با اعتماد خود وظیفه سنگینی را بر دوش من گذاشتند که با کمک خداوند بزرگ و اهل بیت (ع) این طلبه خدمتگزار و دولت همه تلاش خود را خواهد کرد.

رییس‌جمهور منتخب با تاکید بر اینکه حتما از تجربیات و اندوخته‌های دولت کنونی استفاده خواهم کرد، اظهار داشت: با همکاری‌ای که روحانی و دولت در این مدت خواهند داشت از ظرفیت‌ها، تجربیات و گزارش‌های آنان استفاده خواهم کرد و با آنان نشست خواهم داشت.

رئیسی با بیان اینکه از همه صاحبنظران و اندیشمندان می‌خواهم که ما را از دیدگاه‌های ارزشمند خود بهره‌مند کنند، تصریح کرد: در دولت مردمی از همه دیدگاه‌های ارزشمند صاحبنظران، کارشناسان و مردم بهره خواهیم برد و امیدوارم وظیفه سنگینی را که مردم بر دوش ما گذاشته اند به بهترین شکل انجام دهیم.
  • نویسنده :
  • منبع :