19 دی: سخنگوی دولت در پیامی به علیرضا محجوب نماینده پیشین مجلس درگذشت فرزندش طه محجوب را تسلیت گفت.
در متن پیام تسلیت علی ربیعی آمده است: دیشب، ساعاتی را در خانه برادر و دوستم علیرضا بودم. این سنت دنیا است که فرزندان، پدران و مادران خود را به خاک بسپارند و چه سخت و اندوهناک است که پدر و مادری، فرزند خود را به خاک بسپارد.
سخنگوی دولت عنوان کرد: طاها محجوب در عنفوان جوانی با قرآن مانوس شد به گونه‌ای که حتی کار و زندگی خود را بر ترویج قرآن برای جامعه کارگری بنا نهاد و همچون پدر خود که در یک زندگی ساده و بی‌آلایش، عمر خود را صرف خدمت به جامعه کارگری کرده است، ‌این فرزند صالح نیز کار و زندگی خود را در انس با قرآن و ترویج آموزش قرآن برای خانواده‌های کارگری بنا نهاد و اینک نیز، مرگ نابهنگامش ‌یادآور شد که «کل من علیها فان» و به راستی که «انا لله و انا الیه راجعون». 
ربیعی خاطرنشان کرد: این ضایعه را به دوست و برادرم علیرضا محجوب، با سابقه کارگری بیش ار پنج دهه و موسس خانه کارگر و خدمتگزار جامعه کارگری و نیز به مادر، همسر، فرزندان، برادران و خواهرانش تسلیت عرض می‌کنم.
طه محجوب، مدیرعامل موسسه آموزشی فرهنگی برهان علم و معرفت و فرزند علیرضا محجوب، صبح روز گذشته در ۳۷ سالگی درگذشت. وی سال‌ها در زمینه‌ قرآنی فعالیت می‌کرد و از موسسان دارالقرآن خانه کارگر بود.

  • نویسنده :
  • منبع :