19 دی: حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات و جمعی از معاونین این وزارتخانه با آیت ‎الله رییسی، رییس جمهور منتخب دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی دفتر رییس جمهوری منتخب، حجت‎ الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی پیش از ظهر امروز شنبه با حضور در دفتر سید ابراهیم رییسی با وی دیدار کرد.
وزیر اطلاعات در این دیدار با تبریک پیروزی آیت ‎الله رییسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از اقدامات و عملکرد این وزارتخانه را ارائه کرد.
رییسی در این دیدار با تشکر از ابراز محبت وزیر اطلاعات و مجموعه معاونین وزارت اطلاعات، این وزارتخانه را نه متعلق به دولت‌ها که متعلق به نظام و انقلاب اسلامی دانست و بر نقش مهم این مجموعه برای شناسایی و ریشه کنی بسترهای فسادزا در کشور تاکید کرد.
آیت الله سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب بیش از ۱۸ میلیون رای پیروز شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با آیت ‎الله رییسی دیدار کرد 

همچنین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با رییس جمهور منتخب، گزارشی از عملکرد این وزارتخانه، فرصت ‌ها و چالش‎‌های اجتماعی پیش روی دولت سیزدهم را به وی ارائه کرد.  

محمد شریعتمداری در این دیدار با تبریک پیروزی آیت ‎الله رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری برای وی و دولت آینده آرزوی موفقیت کرد.
شریعتمداری با ارائه گزارشی از عملکرد وزارتخانه متبوعش به تبیین فرصت‎‌ها و چالش‎‌های پیش روی دولت سیزدهم در این حوزه پرداخت. 
رییسی هم در این دیدار با تشکر از اظهار محبت وزیر کار و رفاه اجتماعی و گزارشی که از وضعیت این وزارتخانه ابراز امیدواری کرد با همدلی و همکاری همه بخش‌ها با دولت آینده، شرایط کشور به سرعت به نفع مردم تغییر کند تا امید، اعتماد و آرامش به جامعه بازگردد.
 

  • نویسنده :
  • منبع :