19 دی: سخنگوی کمیسیون شوراها جزئیات نشست عصر سه شنبه کمیسیون متبوع خود را تشریح کرد.
روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، با اشاره به جلسه سه شنبه عصر این کمیسیون گفت: این جلسه با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار شد.
وی افزود: در این جلسه طبق برنامه و اعلام قبلی فرایند و روال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به موضوعاتی که در روند برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری وجود داشت پرداخته شد.
نماینده شیراز در مجلس تصریح کرد: در این جلسه وزیر کشور به سوالات و ابهامات نمایندگان پاسخ داد اما ابهام در برخی مسائل و موضوعات به قوت خود باقی ماند که نیاز به بررسی بیشتر دارد و مقرر شد که کمیسیون شوراها به این امر بپردازد.
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی متذکر شد: مقرر شد که کمیته مشترکی میان کمیسیون شوراها و وزارت کشور تشکیل شود تا برخی مسائل به صورتی جزیی و دقیق تر مورد بررسی قرار گیرد.
وی ادامه دارد: به نظر می‌رسد که نیازمند اصلاح قانون انتخابات هستیم اما  با این حال نمی‌شود از برخی کاستی ها و کمبودها از جانب عوامل اجرایی چشم‌پوشی کرد. گزارش رسمی و نهایی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره عملکرد دستگاه ها در برگزاری انتخابات به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.

  • نویسنده :
  • منبع :