19 دی: محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا از تماس تلفنی دفتر دو رئیس قوه جدید با خود خبر داد.
« پشت پرده دعوت رئیسی و محسنی اژه ای از منتقدان و اصلاح طلبان چیست؟» سوالی که در کلاب هاوس خبرگزاری خبرآنلاین بحث و بررسی شد.
محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا و  عضو شورای سردبیری خبرگزاری خبرآنلاین در این نشست مجازی گفت: 
صحبت‌ها تا الان عمدتا درباره طرف دعوت کننده است، من می‌خواهم از طرف کسانی که مورد دعوت قرار گرفتند صحبت کنم. این افراد با چه مکانیزمی باید نظراتشان را مطرح کنند؟ آیا قرار است نظراتشان همین باشد که در روزنامه‌ها می‌گویند یا قرار است  صریح‌تر نظرشان را بگویند.
به نظر من این افراد باید بسیار پخته عمل کنند. هرچه این موضوع به شکل تعامل موثر صورت بگیرد، تاثیر بیشتری دارد.
او گفت اگر کاری که آقای رئیسی و اژه‌ای شروع کرده اند خوب مدیریت بشود جامعه سود می‌برد و اگر این اتفاق رخ ندهد این کار به ضد خودش تبدیل می‌شود و جامعه منتقد، انتقادات خود را به شکل تیزتری بیان می‌کنند.
از مهاجری سوال شد آیا از شما هم دعوتی شده است، که او پاسخ داد: بله اواسط هفته گذشته از دفتر آقای رئیسی با من تماس گرفتند و با الفاظ خیلی محترمانه از من درخواست کردند که نظرات و انتقادهایم را مطرح کنم و گفتند تا قبل از تشکیل دولت این کار به همین روند است و بعد از تشکیل دولت روند با تغییراتی ادامه پیدا می‌کند. و گفتند این نظرات مستقیما به آقای رئیسی منتقل می شود
دیروز هم از دفتر آقای محسنی اژه‌ای با من تماس گرفتند و با ادبیات مشابهی دعوت کردند دیدگاهها و نقدهایم را مطرح کنم.من هم قول دادم که اگر در موضوعی نظری داشته باشم  ارائه کنم.
مهاجری پیشنهاد کرد دوستانی که دعوت شده اند بهتر است گاهی به شکل جمعی و چندنفره نظراتشان را جمع کنند و آن جواب را به ریاست قوا بگویند.

  • نویسنده :
  • منبع :