19 دیک فرماندار بجستان ضمن تأیید این خبر گفت: متأسفانه حجت‌الاسلام و المسلمین سید جواد عبدی، امام جمعه شهرستان بجستان در پی حادثه دلخراش رانندگی آسمانی شد.
حسین ابراهیمی کردیانی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به امام جمعه شهرستان بجستان که به سمت مشهد در حرکت بود با اتوبوس اسکانیا مربوط به مسیر یزد- مشهد برخورد کرده و این حادثه دلخراش منجر به فوت امام جمعه شهرستان شد.
ابراهیمی کردیانی اظهار کرد: این حادثه امروز چهارشنبه ۱۶ تیر ماه حوالی ساعت ۱۵:۵۰ و در محور باغچه- مشهد به وقوع پیوست.
وی افزود: با اعلام حادثه به پلیس ۱۱۰ بلافاصله نیروهای پلیس و نیروهای امدادی در محل حاضر شدند و عملیات رهاسازی انجام شد و ایشان با شرایط نامساعد به بیمارستان امداد مشهد منتقل شدند و به دلیل شدت جراحات وارده به رحمت خدا رفتند.
فرماندار بجستان ضمن ابراز تأسف بابت این حادثه تصریح کرد: از آغاز خدمت مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین سید جواد عبدی در شهرستان بجستان حدود یک سال بیشتر نگذشته‌ است، اما ایشان با توجه به روحیه مردمی که داشتند، توانستند در همین مدت کم ارتباط بسیار خوبی با بدنه‌ اجتماعی شهرستان و طیف‌های مختلف به خصوص جوانان و عموم مردم برقرار کنند به طوری که انگار سال‌هاست در میان مردم بودند، به همین دلیل مردم شهرستان و مسئولان احترام خاصی برای ایشان قائل هستند و این حادثه ضایعه دردناکی برای مردم بجستان بود.

  • نویسنده :
  • منبع :