19 دی: رئیس جمهور منتخب گفت: تلاش خواهیم کرد وضعیت موجود را با باور به توان جوانان و نخبگان به نفع مردم تغییر دهیم.
به گزارش دفتر رئیس جمهور منتخب، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی امروز جمعه در دیدار با آیت‌الله العظمی سبحانی در قم با قدردانی از مواضع و بیانات راهگشای ایشان در دعوت مردم به حضور در انتخابات، اهتمام دولت به استفاده از نظرات و رهنمودهای مراجع تقلید و نخبگان کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: دولت خود را در خط مقدم رفع مشکلات مردم و ایجاد گشایش در زندگی مردم می‌داند و تلاش می‌کند با جلب اعتماد مردم و استفاده از نظرات نخبگان در مسیر رفع مشکلات گام‌های مؤثر بردارد.

حجت‌الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: به رغم همه مشکلات و کاستی‌هایی که امروز در عرصه‌های مختلف وجود دارد به ظرفیت‌های کشور و توان جوانان و نخبگان باور دارم و تلاش خواهیم کرد وضعیت موجود را به نفع مردم تغییر دهیم.

رئیسی با بیان اینکه مردم نسبت به رفع مشکلات و کاستی‌های موجود به دولت مردمی امید بسته‌اند اظهار داشت: علیرغم همه مشکلات و سختی‌ها، چشم‌انداز آینده را روشن می‌دانم و عمیقاً باور دارم که اصلاح روند موجود امکانپذیر است.

آیت‌الله جعفر سبحانی نیز در این دیدار ضمن تبریک به حجت‌الاسلام رئیسی، اقدام رئیس جمهور منتخب در نظرخواهی از اقشار و گروه‌های مختلف را بسیار ارزشمند توصیف کرد و اظهار داشت: بی تردید این اقدام پسندیده و مجموع نظرات می‌تواند در رفع مشکلات مؤثر باشد.

این مرجع تقلید در ادامه فعال کردن تولید داخل و رفع موانع در کنار جذب سرمایه خارجی را در غلبه بر مشکلات اقتصادی مؤثر دانست و گفت: امروز باید از همه ظرفیت‌های موجود برای اصلاح و بهبود وضعیت اقتصادی مردم و تولیدکنندگان استفاده کرد.
  • نویسنده :
  • منبع :