19 دی: رئیس جمهور منتخب که امروز به شهر قم سفر کرده است با حضور در بیت آیت الله صافی گلپایگانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با اشاره به ضرورت تلاش برای رفع گرفتاری های مردم اظهار داشت: بی تردید با ویژگی‌ها و محاسنی که از شما سراغ داریم می توانید گام های مفید و موثری در بهبود وضعیت زندگی مردم بردارید و در این راه دعاگوی شما هستیم.
این مرجع تقلید با بیان اینکه مردم گرفتاری‌های فراوانی دارند و هر روز بر ابعاد آن اضافه می‌شود گفت: امروز مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش شما قرار گرفته است و مردم نیز چشم امید به شما دوخته اند لذا هر مقدار که در توان دارید باید برای کمک به مردم تلاش کنید.
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی ارتباط موثر با جهان اسلام و کشورهای همسایه را حائز اهمیت دانست و گفت: برقراری و تقویت ارتباط مسالمت آمیز با جهان اسلام و به ویژه کشورهای همسایه از اهمیت زیادی برخوردار است که نباید از آن غفلت کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب نیز در این دیدار با بیان اینکه مردم گرفتار مشکلات فراوانی هستند و باید گشایشی در زندگی آنها ایجاد کنیم، اظهار کرد: دولت جدید با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار و با دعای مراجع عالیقدر تقلید مصمم است با تلاش شبانه روزی در مسیر جلب اعتماد مردم و برطرف کردن مشکلات آنان و قرار دادن کشور در مسیر توسعه و آبادانی پایدار گام بردارد.
رئیس جمهور منتخب دغدغه آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در خصوص ارتباط گسترده با کشورهای همسایه را مورد اشاره قرار داد و گفت: تقویت و ایجاد مناسبات و روابط همه‌جانبه با کشورهای همسایه از اولویت‌های دولت بنده خواهد بود و اینگونه روابط را به نفع ایران و کشورهای همسایه می دانیم.
رئیسی: مصمم هستیم کشور را در مسیر توسعه پایدار قرار دهیم


  • نویسنده :
  • منبع :