19 دی: وحید قبادی دانا گفت: سازمان بهزیستی هدیه ۲۵ میلیون تومانی به اعضای تیم منتخب پارالمپیک رشته‌های مختلف اعزامی به مسابقات پارالمپیک توکیو ۲۰۲۱ پرداخت می‌کند.
رئیس سازمان بهزیستی روز دوشنبه در بازدید از تمرین ورزشکاران پارالمپیکی در فدراسیون جانبازان و معلولان افزود: به حساب هر یک از این عزیزان مبلغ ۲۵ میلیون تومان تا قبل از اعزام به توکیو واریز خواهد شد.
قبادی دانا ادامه داد: سازمان بهزیستی همچنان حمایت‌ها را ادامه خواهد داد. حدود ۶۴ نفر از افراد دارای معلولیت امسال در المپیک توکیو ۲۰۲۱ که با یک سال تاخیر شکل می‌گیرد، شرکت خواهند کرد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در سال‌های گذشته نیز از این حمایت‌ها وجود داشته و ما سعی کردیم این حمایت‌ها را تقویت کنیم، در کنار این افراد قرار گرفتن برای ما باعث انرژی و امید خواهد بود.
وی افزود: افرادی که محدودیت‌های جسمی ندارند هم با دیدن این عزیزان روحیه و امید می‌گیرند و این نشان می‌دهد که محدودیت‌هایی که در اثر مشکلات جسمی برای آن‌ها به وجود آمده مانع درخشش آن‌ها در عرصه جهانی نیست و می توان با داشتن محدودیت‌های جسمی و حرکتی در عرصه ورزش درخشید و برای کشور افتخار آفرینی کرد.
قبادی دانا اضافه کرد: ما سعی کردیم مکان‌های ورزشی و سالن‌های ورزشی که در سازمان بهزیستی هستند را برای افراد دارای معلولیت اختصاص دهیم.
وی افزود: تمام تلاش ما بر این است که زمینه‌های لازم برای حضور افراد دارای معلولیت در عرصه اجتماع را فراهم کنیم. با مناسب سازی فضاهای فیزیکی در محیط ورزشی فرهنگی، هنری و اجتماعی سعی کردیم شرایط خوبی را به وجود آوریم.

  • نویسنده :
  • منبع :