19 دی: بشار اسد امروز (شنبه) به عنوان ریاست سوریه برای یک دوره دیگر سوگند یاد کرد.
به گزارش شفقنا به نقل از خبرگزاری سوریه، وی در حضور رئیس و اعضای مجلس نمایندگان و شخصیت های سیاسی، حزبی، دینی، رسانه ای، علمی، فرهنگی، ورزشی، هنری، اجتماعی، خانواده های شهدا و مجروحان جنگ سوریه و نخبگان این کشور سوگند قانون اساسی یاد کرد.

اسد پس از ادای سوگند قانون اساسی در سخنانی گفت: با میهن راسخ در زمان های سقوط سلام می کنم و به مردمی سلام می کنم که از میهن با خون خود و همچون امانتی در قلب و روح خود دفاع کردند.

رئیس جمهوری سوریه خاطرنشان کرد: با آگاهی و وابستگی ملی خود نشان داده اید که ملت ها عزم خود را برای دفاع از حقوق خود دست کم نمی گیرند و مهم نیست استعمارگران برایشان چه خوابی دیده باشند.

وی افزود: در مراحل اولیه، دشمنان روی ترس ما از تروریسم و تبدیل شهروندان سوریه به جیره خواران وطن فروش حساب بازکرده بودند. سوری ها روز به روز بر صلابتشان در داخل میهنشان افزوده می شود و کسانی که برای آنها برنامه ریخته بودند تا اهرمی علیه میهنشان باشند، به برگ برنده ای برای آن در خارج تبدیل شدند و به خاطر آن در شرایط سخت خود را فدا می کنند.


وی با بیان اینکه بیداری مردم، دژ مستحکم شما و ماست و معیاری است که با آن میزان قدرتمان را در سختی ها و تفاوت بین خیانت و میهن پرستی، و انقلاب و تروریسم را اندازی گیری می کنیم، تاکید کرد: ثبات جامعه در واقع اولین امور مسلم است و هرآنچه که به امنیت آن لطمه بزند، مردود است و هر جامعه ای که به دنبال تحکیم ارزش ها نباشد و به آن احترام نگذارد، نمی تواند جامعه ای باثبات و شکوفا باشد.

بشار اسد اظهار داشت: بار دیگر از کسانی که فریب خوردند و روی سقوط میهن و فروپاشی دولت حساب باز کرده بودند، دعوت می کنم که به آغوش میهن بازگردند زیرا این گونه حساب بازکردن ها ساقط شد و میهن ماندگار است.

  • نویسنده :
  • منبع :