19 دی: دبیر شورای هماهنگی بانک ها اعلام کرد : با وجود 6 روز تعطیلی در استان های تهران و البرز و روزهای پایانی تیرماه، تعداد اندکی از شعب بانک ها برای پرداخت حقوق کارکنان و بازنشستگان فعال خواهند بود.
«علیرضا قیطاسی» دوشنبه شب در برنامه تلویزیونی تیتر امشب شبکه خبر با اشاره به ضرورت تعطیلی تمام شعب بانک های دولتی و خصوصی در این دو استان برای مقابله با کرونا، افزود: قرار است تمامی شعب بانک ها دستگاه های خودپرداز خود را بروز رسانی کنند، تا مردم در این مدت در نقل و انتقال پول و دریافت آن از دستگاه های یاد شده مشکلی نداشته باشند.
دبیر شورای هماهنگی بانک ها به ضرورت اجرای ابلاغیه ستاد ملی کرونا و قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا تاکید کرد و اظهار داشت: فقط تعداد اندکی از شعب بانک ها در این 6 روز به عنوان شعب کشیک در استان های تهران و البرز برای پرداخت حقوق و انجام عملیات ضروری فعالیت خواهند داشت که تعداد آن حدود 3 و یا 4 درصد شعب خواهد بود.
فرمانده پلیس راه راهور ناجا در این برنامه گفت: تمام خروجی ها استان تهران و البرز از ساعت 18 امشب مسدود شده و این محدودیت تا ساعت 7 صبح دوشنبه چهارم مرداد ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
سرهنگ هادی امیدوار افزود: هم اکنون همکاران ما در 14 نقطه این دو استان از جمله هراز، جاده چالوس و فیروز کوه مستقر شده اند تا بر نحوه تردد خودروهای پلاک بومی و غیر بومی این استان نظارت کاملی داشته باشند و هرگونه تخلف نیز با اعمال قانون مواجه خواهد شد.
وی تاکید کرد: تمام مجوزهای صادره قبلی باطل شده اند و هیچ کدام از آنها اعتبار ندارند و همکاران ما در پلیس راه کشور در این دو استان خودروهایی که قصد خروج دارند برگشت می کنند.
فرمانده پلیس راه راهور ناجا تصریح کرد: تفاوت محدودیت ها در این دوره این است که همکاران ما در محورهای این دو استان با سفر هموطنان ممانعت خواهند کرد و در سایر استانها تردد رانندگان به رنگ قرمز، نارنجی و زرد شهرها بستگی دارد.
وی اظهار داشت: هم اکنون تمام سیستم ها برای اعمال محدودیت ها فعال هستند و در 14 نقطه نیز همکاران ما حضوری بر سفر هموطنان ما از این دو استان نظارت کاملی دارند.

  • نویسنده :
  • منبع :