19 دی: دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: هشتمین محموله واکسن تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر در فرودگاه امام خمینی جهت توزیع در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.
به گزارش روز پنجشنبه از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ محمدحسن قوسیان مقدم تاکید کرد: صبح امروز پنج شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰، هشتمین محموله واکسن تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر در فرودگاه امام خمینی جهت توزیع در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.
وی افزود: در این مرحله یک میلیون و یکصد و سی هزار و چهارصد دز واکسن به کشور وارد شد که با ورود این محموله که تاکنون توسط ۱۰ پرواز به کشور منتقل شده است، در مجموع ۹ میلیون و سیصد و چهار هزار و هشتصد دز واکسن توسط جمعیت هلال احمر به کشور وارد شده است.
دبیرکل جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر در تلاش است با کمک همکاران سایر دستگاه‌ها و شرکای بین المللی در امر تهیه و انتقال واکسن به داخل کشور همچون گذشته فعالیت داشته باشد.
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز سه‌شنبه ۲۹ تیرماه اعلام کرد: تا کنون ۶ میلیون و ۹۲۷ هزار و ۶۱۵ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۳۱۴ هزار و ۹۹۸ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۹ میلیون و ۲۴۲ هزار و ۶۱۳ دُز رسید. اما دیروز آمار دیگری در این باره ارائه نشد.

  • نویسنده :
  • منبع :