19 دی: رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واکسیناسیون جامعه دانشگاهی با اولویت دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد از امروز پنج شنبه آغاز شد و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، واکسیناسیون دانشجویان و استادان این دانشگاه تا ۱۵ آبان ماه پایان می یابد.
محمد مهدی طهرانچی امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۲ سامانه برای واکسیناسیون فعال است که یکی سامانه وزارت بهداشت و دیگری سامانه های دانشجویان و استادن دانشگاه آزاد (ساجد) است تا مخاطبان برای انجام واکسیناسیون بتوانند در نزدیکی محل زندگی خود، وقت گیرند.
وی اظهار داشت: در راستای رسالت اجتماعی دانشگاه و توان زیر ساخت های این دانشگاه در ۱۰۰ نقطه کشور رشته پرستاری و در مجموع در ۱۵۰ نقطه کشور رشته های پزشکی دانشگاه آزاد فعال هستند.
طهرانچی ادامه داد: با هماهنگی صورت گرفته در هر استان مقرر شده بین ۵ تا ۱۵ ایستگاه واکسیناسیون با اولویت استادان، ‌کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد دایر شود و خدمات ارائه دهد چرا افزایش سرعت واکسیناسیون برای کشور مسئله ای بسیار مهم است.
رییس دانشگاه آزاد یاد آور شد: مقرر شده تا ۱۵ آبان واکسیناسیون کل مجموعه یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفری دانشگاه آزاد تمام شود، این بنای اولیه است اما اگر در بحث تهیه واکسن کمک شود، ما هم سرعت کار را افزایش می دهیم.
  • نویسنده :
  • منبع :