19 دی: رییس فدراسیون فوتبال گفت: ما منتظر و مترصد میزبانی در مسابقات مقدماتی جام جهانی هستیم و تمام رایزنی‌ و مکاتبات لازم را در این باره انجام داده‌ایم و از تمام ظرفیت خودمان استفاده خواهیم کرد.
«‌شهاب‌الدین عزیزی‌خادم» در حاشیه مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: قهرمانی باشگاه پرسپولیس را تبریک و خدا قوت می‌گویم به همه دست‌اندرکاران، اهالی رسانه، باشگاه‌ها و همکاران‌مان در سازمان لیگ و فدراسیون که واقعاً سال سنگینی را پشت سر گذاشتند.
وی افزود: در این فصل لیگ با بازی‌های تیم ملی تقارن پیدا کرده بود و جای خوشحالی دارد که در لیگ قهرمانان نمایندگانی داریم که امیدواریم نتایج خوبی در این تورنمنت مهم آسیایی بگیرند.
رییس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: مسابقاتی که به پایان رسید شروعش با فدراسیون جدی نبود و یک سوم آن در فدراسیون تحت مدیریت ما برگزار شد؛ یکی از موضوعات اصلی که باید توجه کنیم نهادینه کردن انضباط و استمرار بر عدالت است.
عزیزی خادم تصریح کرد: همانطور که مشاهده کردید لیگ دسته دوم را تعلیق کردیم، این تعلیق به خاطر نتایجی بود که رقم خورد. فدراسیون جدید مصلحت عامه را بر مصلحت‌اندیشی ترجیح می‌دهد. برای ما مسائل اخلاقی و انضباطی بسیار مهم است و از ارکان قضایی فدراسیون حمایت ویژه‌ای خواهیم کرد.
وی درباره اینکه کمک داور ویدیویی(VAR) چه زمانی به فوتبال ایران خواهد آمد، گفت: یک گروه قوی که علیرضا فغانی هم عضو آن است، مامور کرده‌ایم و آنها با جدیت در حال کار کردن هستند.
رییس فدراسیون فوتبال در خصوص میزبانی تهران از دیدارهای تیم ملی در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ تاکید کرد: ما منتظر و مترصد میزبانی هستیم و این موضوع ظرف یک هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد،تمام رایزنی‌ و مکاتبات لازم را در این باره انجام داده‌ایم و از تمام ظرفیت خودمان استفاده خواهیم کرد و اگر هم باز به صورت متمرکز باشد، برنامه خودمان را خواهیم داشت.
عزیزی خادم در پایان گفت: درباره بازی‌های تیم ملی باید سرمربی نظرش را بگوید، پس از اینکه برنامه‌های او برسد طبق برنامه عمل خواهیم کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :