19 دی: رئیس شورای اسلامی شهر تهران، از طرح صیانت از فضای مجازی مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد و گفت: شورای پنجم شورای شفافیت بود، نه صیانت؛ و مجلس شورای اسلامی هم به نظر می آید به جای رفتن به سمت چنین طرح هایی به سمت شفافیت برود.
محسن هاشمی روز یکشنبه در جریان سیصد و پانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: مجلس شورای اسلامی در این شرایط جامعه، به جای طرحهایی که واکنش منفی گسترده در جامعه ایجاد کند به دنبال حل مشکلات معیشتی و مطالبات واقعی جامعه برود و قطعا شفافیت نیز از مطالبات اصلی جامعه و وعده های محقق نشده در مجلس است.
وی در بخشی دیگر از سخناننش، از شهردار تهران و همکارانش در منطقه ۱۷ و ۱۸، معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و سازمان پارکها و فضای سبز تشکر کرد و گفت: بالاخره طلسم آماده‌سازی و بازآفرینی روی ریل منطقه ۱۷ و ۱۸ راه آهن تهران-تبریز شکست و این منطقه در اختیار مردم قرار گرفت.
هاشمی افزود: ابتدا قرار بود طوری بازآفرینی شود که با درآمد ساخت و ساز، هزینه ساخت تونل فراهم شود اما در این دوره شهرداری تصمیم گرفت به این باغراه که بزرگترین باغ‌راه ایران و شاید منطقه است، دید کاسبکارانه نداشته باشد و آن را به فضای عمومی برای استفاده مردم تبدیل کرد.
وی تاکید کرد: روز گذشته و در افتتاح این باغراه شاهد استقبال خوب مردمی بودم و از اعضای شورا و مدیران شهرداری تشکر می کنم.

  • نویسنده :
  • منبع :