19 دی: یک کودک ۶ ساله هندوستانی بر اثر حمله پلنگ جانش را از دست داد.

یک کودک ۶ ساله هندوستانی بر اثر حمله پلنگ جانش را از دست داد. این اتفاق روز یکشنبه و زمانی رخ داد که این کودک در بیرون از خانه‌شان در حال بازی بود. این اتفاق در روستای کالاندارپور در نزدیک مرکز حیات وحش کاتارنیاگهات در ایالت شمالی اوتار پراشد رخ داد. گفته می‌شود این دومین مورد از حمله پلنگ بوده که طی دو روز گذشته در این منطقه رخ داده است. 

یک مقام ارشد جنگلبانی محلی گفت که پلنگ پس از حمله به این دختر، کودک را به یک مزرعه در اطراف منتقل کرد. بنا به گفته این مقام جنگلبانی خانواده کودک در لحظه حمله کودک موفق به نجات فرزند خود نشدند. پدر کودک چند بار تلاش کرد تا جان دختر شرا نجات دهد، اما موفق به این کار نشد. 

همسایگان و افراد روستا نیز با شنیدن صدای فریاد خانواده قربانی در محل حادثه حاضر شدند، اما آن‌ها نیز موفق به نجات کودک نشدند. پس از این حادثه پلیس و ماموران جنگلبانی در محل حاضر و جستجو‌های خود را برای یافتن کودک آغاز کردند.

سرانجام صبح روز دوشنبه سر این کودک در جنگل نزدیک به محل حادثه در حالی که تمام بدنش توسط پلنگ خورده شده بود پیدا شد. نیرو‌های پلیس و جنگلبانی موفق به پیداکردن سایر بقایای بدن کودک نشدند. در ویدئویی که تهیه و منتشر شده افراد روستا را در حالی که در اطراف سر پیدا شده این کودک تجمع کرده اند نشان می‌دهد. ماموران جنگلبانی برای به دام انداختن این پلنگ چندین تله نصب کرده و به افراد محلی در مورد احتمال وقوع حوادث مشابه هشدار داده اند. 

گفتنی است؛ دو روز پیش از وقوع این حادثه یک کودک ۷ ساله نیز در همین منطقه مورد حمله پلنگ قرار گرفته بود.

 


  • نویسنده :
  • منبع : باشگاه خبرنگاران جوان