19 دی: نماینده مجلس شورای اسلامی به اتهام ضربه (سیلی) به سرباز ناجا به سه ماه و یک روز حبس محکوم شد.
بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما، رأی بدوی پرونده «علی‎اصغر عنابستانی» نماینده مجلس شورای اسلامی صادر شده و وی به اتهام ضربه (سیلی) به سرباز ناجا به سه ماه و یک روز حبس محکوم شده است.
به گزارش ایرنا، انتشار فیلمی از نحوه برخورد علی اصغر عنابستانی با مامور وظیفه راهور (نیروی انتظامی) بهمن ماه سال گذشته حاشیه های زیادی را در فضای رسانه ای و مجازی در پی داشته است.
بر اساس این فیلم که به شکل گسترده در فضای مجازی منتشر شد، خودروی این نماینده حین عبور غیرقانونی از خط ویژه در یکی از خیابان‌های تهران با هشدار مامور راهور مواجه شده و به گفته یکی از شاهدان فیلم، سرانجام این مواجهه به جر و بحث و سیلی این نماینده بر صورت سرباز منجر شده است.
عنابستانی بعد از چند روز و در پی واکنشهای گسترده شهروندان، ‌در ویدئویی از مردم به خاطر رفتار خود عذرخواهی کرد. پلیس راهور هم اعلام کرد که این موضوع را به شکل حقوقی پیگیری می‌کند.
سرباز وظیفه از نماینده مجلس شکایت کرد و عنابستانی نیز از سرباز شکایت کرد و پرونده به سازمان قضایی نیروهای مسلح ارجاع شد که ١٧ فروردین سال جاری حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره پرونده شکایت علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس از سرباز راهور گفت: آقای عنابستانی هنوز دلیل و مدرکی مبنی بر این‌که سرباز مشکلی داشته، ارائه نکرده و اگر دلیلی بیاورد رسیدگی می‌کنیم.

  • نویسنده :
  • منبع :