19 دی: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم از پرداخت ۶۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال صدقه مردم نیکوکار قم در چهار ماهه نخست امسال با رشد ۳۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
سید محمدرضا میره ای، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قم ضمن قدردانی از مردم نیکوکار استان در همراهی این نهاد برای کمک به نیازمندان گفت: مردم و خیران استان در چهار ماهه نخست امسال ۶۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال صدقه دادند.

وی با اشاره به اینکه این مقدار فقط صدقات صندوقهای سطح استان بوده است تصریح کرد: امسال با وجود شرایط سخت اقتصادی و کرونا نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۸ درصد مشاهده می شود.

میره ای افزود: کمکهای مردم قم که ماهانه به طور میانگین ۱۵ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال است در اسرع وقت به دست ایتام و محرومان می رسد.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان با تأکید بر اینکه حتی یک ریال از صدقات مردم برای هزینه های تشکیلاتی یا حقوق کارکنان صرف نمی شود گفت: این وجوه فقط برای معیشت، درمان، مسکن، اشتغال، ازدواج و تحصیل فرزندان مددجویان هزینه می شود.

وی شرایط سخت اقتصادی و بیماری کرونا را یادآور شد و اظهار کرد: اگر مردم نیکوکار و خیران استان بیشتر از گذشته این نهاد را یاری کنند ما هم می توانیم خدمات بهتر و باکیفیت تری به محرومان ارائه کنیم.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قم افزود: کد دستوری #025*8877* و شماره کارت 6037997900001125 برای واریز کمکهای نقدی مردم شریف به نیازمندان در نظر گرفته شده است.
  • نویسنده :
  • منبع :