19 دی: معاون اجتماعی پلیس فتا از ورود این پلیس به ویدیوهای منتشر شده از کشتن برخی از حیوانات از سوی زنان در فضای مجازی خبر داد.
سرهنگ رامین پاشایی در گفت وگو با ایسنا، درباره ویدیوهای منتشر شده از برخی از زنان که در آن اقدام به کشتن برخی از حیوانات و آزار آن می کنند گفت: این موضوع از سوی پلیس فتا در حال رسیدگی است و تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده است.
پاشایی ادامه داد: با توجه به اینکه به نظر می رسد این اقدام در یکی از استان های کشور رخ داده است دو رده در پلیس فتا بررسی و آن را در دستور کار قرار دادند و هم جزئیات بیشتری از این ویدیو به دست آید و هم با موارد تخلف برخورد قانونی شود.
معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا اعلام کرد که نتایج بررسی ها و اقدامات پلیس در این زمینه اعلام خواهد شد.
اخیرا در فضای مجازی ویدیوهایی منتشر شده که در آن برخی از زنان اقدام به آموزش ذبح برخی از حیوانات کردند، اما این اقدام آنان همراه با تصاویری تکان دهنده و زجر دادن حیوانات انجام شده که با واکنش های بدی از سوی افکار عمومی نیز روبرو شده و نیز منجر به جریحه دار شدن افکار عمومی شده است.

به گزارش میزان، اخیرا حیوان‌آزاران تشکیل شبکه داده و به معامله فیلم‌های کشتار حیوانات و حتی قبول سفارش برای تهیه فیلم حیوان‌آزاری به سلیقه مشتری مشغول هستند.
«زن سلاخ» دست و پای حیوان را با روبان بنفش بسته و دقایقی پا را روی گلویش فشار می‌دهد تا کلیپ، برای مخاطب، هیجان‌انگیزتر شود؛ کلیپی که با قرار گرفتن سر بز طلایی‌رنگ روی تنش به پایان می‌رسد. آن یکی، پیش از آغاز سلاخی، سر و گردن خروس سفید را زیر کفش‌های پاشنه‌بلندش آنقدر فشار می‌دهد تا پرنده چند لحظه‌ای از حال برود و وقتی به خود بیاید که سرش با فشار در کاسه آب فرو برده شده تا زجرکشش کند. زن سلاخ سوم، پایش را روی بدن خرگوش سفید و دست‌وپابسته‌ای که نفسش در سینه حبس شده فشار می‌دهد و به خرگوش یادآوری می‌کند که تا لحظاتی دیگر زیر پای "الهام بانو" جان خواهد سپرد. چهارمین زن سلاخ هم پس از زجرکش کردن یک خروس، با لحنی بیمارگونه، به بز سفیدی که شاهد ماجراست، نزدیک بودن مرگش را خبر می‌دهد. بز نگون‌بخت، پس از آنکه نیمی از گردنش توسط چاقوی زن، بریده شد رها می‌شود تا برای رضایت آنها که می‌گویند "فیلم بگیر"، "فیلم بگیر"، مرگی طولانی‌مدت را تجربه کند. زوسادیست( کسی که از آزاردادن حیوانات لذت می‌برد) پنجم هم ترجیح می‌دهد اردک بیچاره را زیر پایش له کند.
تعداد فیلم‌های مشابه از هنرنمایی زن‌های حیوان آزاری که برای سرگرمی حیوانات را سلاخی می‌کنند که در فضای مجازی در دسترس عموم قرار دارد رو به افزایش است اما شدت خشونت در آنها به قدری است که هرکسی توان دیدن این صحنه‌ها را ندارد.

۱

۱

۱

۱

۱

۱

۱

۱

  • نویسنده :
  • منبع :