19 دی: بر اساس اعلام مدیر سلامت و بهداشت دانشگاه تربیت مدرس،با توجه به محدودیت ورود واکسن به دانشگاه، واکسیناسیون دانشجویان تا اطلاع ثانوی متوقف می شود.
دکتر محمدرضا رئوفی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: واکسیناسیون دانشجویان بر اساس اولویت‌بندی است که در دانشگاه‌ انجام شده و ما در تلاش هستیم تا با همکاری ستادی که در وزارت علوم تشکیل شده است بتوانیم باقیمانده دانشجویان دانشگاه را واکسینه کنیم تا به برنامه وزارت علوم برای برگزاری بخشی از کلاس های درس بصورت حضوری در نیمسال تحصیلی پیش رو کمک نماییم.
مدیر سلامت و بهداشت دانشگاه تربیت مدرس تصریح کرد: اولویت اول وزارت علوم تشکیل کلاس‌های حضوری دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی به ویژه دوره دکتری است، در مرحله بعد دانشجویان کارشناسی ارشد و در مرحله سوم دانشجویانی که دروس عملی دارند، واکسن دریافت می‌کنند. خوشبختانه در هفته گذشته تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، اکنون دانشجویان باقیمانده دانشگاه در انتظار تزریق واکسن هستند تا بتوانند سال تحصیلی جدید را بدون نگرانی آغاز کنند.
وی در پایان افزود: به محض رفع محدودیت ورود واکسن به دانشگاه، سایر دانشجویان را از طریق سامانه پیامکی دانشگاه در جریان تزریق واکسن قرار می دهیم.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، هفته سوم مردادماه، هفته بسیار پر جنب و جوشی برای دانشگاه بود و با تلاش مرکز سلامت و بهداشت بسیاری از دانشجویانی که مجوز تردد در دانشگاه داشتند واکسینه شدند.
آمار دانشجویانی که این هفته طی ۴ روز واکسینه شدند به عدد ۲ هزار و ۹۵۲ می رسد. در مجموع از ابتدای برنامه واکسیناسیون تعداد ۴ هزار و ۱۰۸ نفر از دانشگاهیان تربیت مدرس واکسن دریافت کرده اند.

  • نویسنده :
  • منبع :