19 دی: کارکنان شرکت توزیع نیروی برق مشهد ​به‌ منظور جبران بخشی از نیازهای بیماران کرونایی و کمک به کادردرمان روز دوشنبه طی مراسمی ۱۱۲ میلیون تومان تجهیزات پزشکی به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد هدیه کردند.
معاون سرمایه انسانی شرکت توزیع نیروی برق مشهد در این مراسم این تجهیزات را شامل دستکش، لانست، انواع ماسک، آمبوبگ، انواع سوند، کپسول اکسیژن، پنبه، مانومتر، تشک مواج سلولی و ساکشن رومیزی ذکر کرد.
سید ابوالفضل سیدی مودب گفت: همکاران ما در شرکت توزیع نیروی برق مشهد با توجه به شرایط موجود و ضرورت تامین تجهیزات پزشکی ضمن موافقت با کسر مبالغی از حقوق خود نسبت‌ به جبران بخشی از نیازهای بیماران کرونایی به عنوان یک کار خداپسندانه و خیرخواهانه مشارکت کردند.
وی افزود: کارکنان شرکت توزیع برق مشهد ضمن تامین برق مطمئن و پایدار برای مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) در این شرایط نیز خدمت به کادر درمان و تامین تجهیزات پزشکی را از وظایف ذاتی خود می‌دانند و با این اقدام سعی کردند تا حدی موجب تسکین آلام بیماران شوند.
مدیر پشتیبانی بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد نیز  در این مراسم با قدردانی از کارکنان شرکت برق مشهد گفت: امروز تامین تجهیزات پزشکی نیازمند هزینه و اعتبارات سنگینی است و این حرکت ارزنده کارکنان توزیع برق مشهد نشان بزرگی و بزرگواری آنان است.
امیر کاظمی افزود: امروز در این شرایط بحرانی همه باید کمک حال هم باشیم و شاهد هستیم کارکنان توزیع برق مشهد در شرایط بحرانی و اوج تابستان در حال تلاش برای تامین برق و روشنایی مردم هستند و در زمان بحران هماهنگی لازم و ارتباط خوبی با ما داشته‌اند. امیدواریم سایر کارکنان ادارات و شهروندان نیز در این روزهای سخت بتوانند کمک حال کادر درمان برای تامین تجهیزات پزشکی باشند.

کارکنان برق مشهد ۱۱۲ میلیون تومان تجهیزات پزشکی هدیه کردند

  • نویسنده :
  • منبع :