19 دی: رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در پیامی ضمن تسلیت ارتحال آیت الله فقیه ایمانی، گفت: مردم اصفهان ایشان را پناه خود در امر دین و دنیای خود می‌دانستند.
پیام تسلیت آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در پی ارتحال آیت الله حاج سید کمال فقیه ایمانی از علمای برجسته اصفهان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ارتحال عالم عالیقدر روحانی پرتلاش آیت الله حاج سید کمال فقیه ایمانی رضوان الله علیه موجب تأثر و تأسف گردید. مردم انقلابی و شهید پرور اصفهان شخصیتی را از دست دادند که از افتخارات حوزه مقدسه آن استان بود و در طول عمر پر برکت خویش خدمات فرا وانی را از خود برجای گذاشت، تاسیس حوزه علمیه دارالحکمه و احداث بیمارستانهای متعدد و کتابخانه بزرگ امیرالمومنین علیه السلام و ارائه تفسیر قرآن به زبانهای مختلف ازجمله خدمات مهم آن عالم بزرگوار بود.

مردم اصفهان ایشان را پناه خود در امر دین و دنیای خود می‌دانستند.

ایشان در نهضت مقدس انقلاب اسلامی از چهره های پیشگام و پرنفوذ و مورد اعتماد حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید بود.

حقا فقدان ایشان ثلمه‌ای است بسیار بزرگ که باید به ساحت مقدس ولی الله الاعظم امام زمان عجل الله تعالی فرجه  الشریف و روحانیت معظم و مردم انقلابی اصفهان و نیز به خاندان مکرم وخانواده محترم خصوصا آقا زادگان گرام و نیز همه دوستداران و علاقه مندان ایشان تسلیت عرض نمایم.

از خداوند خواستارم روح آن مرحوم را در این ایام عزای حسینی با سالار شهیدان محشور فرماید.

محمد جواد فاضل لنکرانی
1400/5/29
  • نویسنده :
  • منبع :