19 دی: باشگاه استقلال برای انتقال «مهدی قائدی» به باشگاه الاهلی امارات قراردادی به ارزش یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار منعقد کرد؛ قراردادی که گران‌ترین انتقال تاریخ فوتبال ایران را رقم زد.
مهدی قایدی امروز (دوشنبه) به طور رسمی با باشگاه شباب الاهلی امارات قرارداد امضا کرد.
این باشگاه اماراتی با انتشار کلیپی کوتاه خرید ستاره بوشهری فوتبال ایران را تایید کرد تا رویای هوادران استقلال برای ادامه حضور این بازیکن با پیراهن شماره ۱۰ آبی‌ها نقش برآب شود.
قایدی که طی ماه‌های گذشته مورد توجه باشگاه شباب الاهلی قرار گرفته بود، طی چند روز گذشته مذاکراتی را با مدیران استقلال و باشگاه اماراتی انجام داد داشت و سرانجام این انتقال امروز رنگ واقعیت به خود گرفت.
احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال هفته گذشته با هزینه باشگاه‌ الاهلی راهی امارات شد و مذاکرات فشرده‌ای را با مدیران این تیم داشت.
قایدی روی قله قاف با قرارداد ۵۰ میلیاردی
در ابتدا مدیران الاهلی پیشنهاد یک میلیون و ۵۰۰  هزار دلاری به استقلال داده بودند اما این پیشنهاد با مخالفت مددی روبرو شد تا اماراتی‌ها قیمت پیشنهادی خود را بالاتر ببرند.
باشگاه استقلال پس از قطعی شدن انتقال قایدی در بیانیه‌ای نوشت: مهدی قایدی در گران‌ترین انتقال تاریخ فوتبال ایران از تیمی ایرانی به باشگاهی خارجی، راهی شباب الاهلی امارات شد.
حالا این پرسش مطرح می‌شود که مبلغ انتقال قایدی چقدر است؟
پیگیری‌ خبرنگار ورزشی ایرنا حکایت از این دارد که باشگاه استقلال با الاهلی امارات قراردادی پنج ساله به ارزش یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار(حدود ۵۰ میلیارد تومان) منعقد کرده و هر سال درصدی از این قرارداد به استقلال خواهد رسید.
قایدی روی قله قاف با قرارداد ۵۰ میلیاردی
به اعتقاد مدیریت باشگاه استقلال با انتقال قایدی، این باشگاه علاوه بر اینکه می‌تواند بدهی خود را به آندره‌آ استراماچونی تسویه کند، قادر خواهد بود تا مبلغی را نیز به بازیکنان تازه‌وارد خود پرداخت کند.

  • نویسنده :
  • منبع :