19 دی: نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: بنا داریم در این دوره مدیریت شهری شاهد تعامل بین شهرداری تهران و سه قوه باشیم.
پرویز سروری در حاشیه برگزاری ششمین جلسه شورای شهر تهران درباره دستور جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز در ادامه گزارشات معاونین شهردار آخرین گزارش این بخش توسط معاون امور مناطق شهرداری تهران ارائه خواهد شد و اعضای شورا نیز سوالات خود را مطرح می‌کنند البته قرار بود در جلسه امروز اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر تهران مشخص شود اما این مسئله به دلیل بیماری آقای چمران به تعویق افتاد. ارائه گزارش توسط معاونین شهرداری تهران با هدف آشنایی اعضای شورا از وضعیت پایتخت و مطرح شدن سوالات آنها انجام می‌شود.
وی درباره آخرین وضعیت سلامت مهدی چمران ریاست شورای شهر تهران نیز گفت: در جلسه گذشته کسالتی برای آقای چمران به وجود آمد و پزشکان تشخیص دادند که باید چکابی انجام شود. خوشبختانه هیچ مشکلی وجود ندارد و بزودی از بیمارستان مرخص و در جلسات شورا حاضر می‌شوند.
وی به حضور چند تن از خانواده شهدای مدافع سلامت در جلسه امروز شورای شهر تهران اشاره کرد و افزود: به مناسبت روز پزشک که روز گذشته بود قرار است از چند تن از این خانواده‌ها تقدیر شود.
نایب‌رئیس شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت صدور حکم علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران نیز گفت: امیدواریم طی یکی دو روز آینده این کار انجام شود البته ما جلساتی با وزارت کشور در ارتباط با مباحث حقوقی داشتیم و جمع‌بندی این شد که هیچ مشکلی برای صدور حکم آقای زاکانی وجود ندارد و چنانچه وزیر فعلی به هر دلیلی نتواند این حکم را صادر کند قطعاً وزیر کشور جدید این حکم را صادر خواهد کرد.
وی به برگزار جلسه شورای شهر تهران با رییس جمهور نیز اشاره کرد و گفت: قطعاً این جلسه برگزار خواهد شد و با توجه به دعوتی که آقای رئیسی از آقای زاکانی برای حضور در هیئت دولت داشتند قطعاً شاهد آینده روشن و تعامل و همکاری بین دولت و شهرداری خواهیم بود. بنا داریم در این دوره از مدیریت شهری شاهد تعامل بین شهرداری تهران و سه قوه باشیم.

  • نویسنده :
  • منبع : ایسنا