19 دی: کیهان درخبری از احتمال قتل مجریان پشیمان شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان خبر داد.
کیهان نوشت: برخی از سلبریتی‌ها تبدیل به همکاران بی‌جیره و مواجب شبکه تلویزیونی بهایی- انگلیسی من‌وتو شده‌اند. این دسته از سلبریتی‌ها با گذاشتن پست‌هایی علیه نظام دینی و دقیقاً منطبق با سیاست‌های شبکه بهایی- انگلیسی من‌وتو، باعث ذوق‌زدگی پادو‌های ام‌آی‌سیکس انگلیس در شبکه مذکور شده‌اند به‌گونه‌ای که در برنامه روتین عصرگاهی این شبکه ضاله، بخشی مجزا به انعکاس دیدگاه‌ها و پست‌های عوامانه و سخیف این سلبریتی‌های درجه چندم اختصاص یافته است.
مضحک اینکه اغلب این سلبریتی‌ها از طریق رسانه ملی مشهور شده‌اند. اما خبر دیگر درباره شبکه من‌وتو اینکه؛ بعد از تماس‌های مکرر مجری سابق من‌وتو- امید خلیلی تجریشی- با یک بازیگر در ایران و ابراز تمایلش برای بازگشت به کشور که منجر به اخراج این مجری از شبکه من‌وتو شد، حالا خبر‌هایی می‌رسد از یک مجری برنامه روتین همین شبکه که وی نیز در حال رایزنی برای بازگشت به ایران است.
البته تمایل بازگشت به ایران همواره با اخراج پاسخ داده نمی‌شود. فریدون فرخزاد خواننده و شومن که روزگاری در تلویزیون‌های سلطنت‌طلب علیه نظام دینی فعالیت می‌کرد پس از ابراز پشیمانی رسمی از فعالیت سیاسی و بیان تمایلش برای بازگشت به ایران، در خانه مسکونی‌اش در آلمان به طرز فجیعی به قتل رسید.

  • نویسنده :
  • منبع :