19 دی: مشاور پزشکی رئیس فدراسیون فوتبال در مورد شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی توضیح داد.

دکتر امین نوروزی، مشاور پزشکی رئیس فدراسیون در این باره گفت: سیاست فدراسیون و شخص شهاب الدین عزیزی خادم بنا بر ورود تماشاگران در ورزشگاه های فوتبال طی مسابقات است که با توجه به محدودیتی که این روزها به خاطر شیوع کرونا در کشور وجود دارد نیازمند اقدام مرحله به مرحله و کارشناسی شده است. 

وی ادامه داد: طبق صحبت های ریاست فدراسیون، در بازی برابر کره جنوبی که 20 مهرماه به میزبانی ایران برگزار می شود، با اولویت و تکریم جامعه پزشکی، تلاش خواهیم کرد برای حضور این عزیزان برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه آزادی برنامه ریزی و هماهنگی های لازم را انجام دهیم. 

مدیر پزشکی تیم های ملی در ادامه اضافه کرد: آنچه مسلم است، این امر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، طبق گایدلاین های پزشکی دوران کووید برای بازگشت تماشاچیان به ورزشگاه با ظرفیت محدود و با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با توجه به واکسینه بودن این عزیزان و همچنین طبق پروتکل ستاد ملی مبارزه با کرونا صورت خواهد گرفت. 

امین نوروزی در پایان تاکید کرد: در تلاش هستیم به عنوان اولین قدم این پروسه ورود تماشاگران به ورزشگاه ضمن تقدیر از تلاش های این گروه، زمینه بازگشت تماشاچیان به ورزشگاه رو به شکل مرحله به مرحله پیش ببریم.

  • نویسنده :
  • منبع :