19 دی: یک دامپزشک خوزستانی روز جمعه در حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، که همراه رییس جمهوری به خوزستان سفر کرده، در اقدامی زشت و دور از شان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز را مضروب کرد.
رییس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این دامپزشک در حیطه کاری خود تخلفاتی را دارد و پرونده اش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حال رسیدگی است و روز جمعه در اقدامی غیر اخلاقی به رییس دانشگاه علوم پزشکی حمله ور شد و در مقابل چشمان وزیر وی را مورد ضرب و شتم قرار داد.
عرفان مردانی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ماه‌های اخیر جلوی سواستفاده مالی این فرد را گرفته به همین دلیل و برای مظلوم نمایی، وی در حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به صورت هدایت شده از سوی برخی کانون های تخلف و رانت به سمت رییس دانشگاه حمله ور شد که توسط ماموران انتظامی بازداشت شد.
وی افزود: این اقدام زشت و از پیش طراحی شده او از سوی برخی عوامل پشت پرده و مافیایی در حوزه علوم پزشکی انجام شد که به سرعت مورد سواستفاده برخی رسانه های معاند نیز قرار گرفت.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با محکوم کردن این حرکات زشت و ناپسند گفت: متاسفانه این افراد حاضرند برای به جیب زدن ثروت، اخلاق را زیر پا گذاشته و بی شرمانه در روز پزشک به پزشک ایثارگر و زحمتکش خوزستانی حمله فیزیکی کنند.
وی با بیان اینکه مدافعان سلامت در این ۱۸ ماه مظلوم واقع شده‌اند افزود: امیدواریم این موضوع از سوی آقای رییس جمهوری پیگیری و نسبت به هتک حرمت فرمانده عملیات مقابله با کرونا در خوزستان و کادر درمانی استان اقدام لازم انجام شود.

  • نویسنده :
  • منبع :