19 دی: پیکر حاجیه خانم قمرتاج زینعلی، مادر شهید دکتر مجید شهریاری، با حضور شماری از مسوولان کشوری و استانی و جمعی از مردم زنجان تشییع و تدفین شد.
در این مراسم نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، امام جمعه و استاندار زنجان و شماری از مسوولان نظامی و انتظامی حضور داشتند. 
حاجیه خانم قمرتاج زینعلی، مادر گرامی شهید شهریاری دانشمند برجسته هسته‌ای کشور که از اوایل هفته گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در بخش آی‌سی‌یو بستری بود، روز گذشته / جمعه/ در ۷۳ سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
شهید دکتر مجید شهریاری، متولد سال ۱۳۴۵ در زنجان است که با کسب رتبه ۲ در سال ۱۳۶۳ در آزمون ورودی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رشته مهندسی الکترونیک پذیرفته شد و سپس در سال ۱۳۶۷ با کسب رتبه اول در آزمون کارشناسی ارشد رشته مهندسی هسته‌ای در دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و دکترای خود را در رشته علوم و تکنولوژی فناوری هسته‌ای از دانشگاه امیرکبیر دریافت کرد.
شهید دکتر مجید شهریاری، دانشمند برجسته هسته‌ای کشورما در ۸ آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی در تهران به شهادت رسید.

  • نویسنده :
  • منبع :