19 دی: علی اکبر صالحی رییس سابق سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی انتصاب محمد اسلامی به‌ عنوان معاون رییس جمهوری و رییس جدید سازمان انرژی اتمی را تبریک گفت.
به گزارش روز یکشنبه از پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی، در پیام صالحی خطاب به محمد اسلامی آمده است: با نهایت مسرّت، بدین وسیله انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان " معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی ایران" تبریک و تهنیت عرض می کنم.
صالحی افزود: بدون تردید، حضور شخصیتی آراسته به زیور تقوا و فضیلت و خلوص و صداقت و مدیری برخوردار از دانش و تجربه فراوان در حوزه های مختلف مدیریت کلان در راس هرم مدیریتی صنعت هسته ای کشور، نوید بخش آغاز فصلی جدید در حیات این صنعت ملّی و زمینه ساز شتاب بخشیدن به حرکت پرشتاب سازمان انرژی اتمی ایران در مسیر رشد و تعالی است.
وی اظهار داشت: امید است با استعانت از الطاف ایزد مناّن و استمداد از انفاس قدسی ائمه اطهار (ع) بیش از پیش در راه خدمت رسانی شایسته به میهن عزیز اسلامی موفق باشید و از رهگذر بهره مندی از گنجینۀ نیروی انسانی متعهّد و توانمند در مجموعۀ این صنعت راهبردی، نقشهای ماندگار از خود بر صیحفه روزگار به یادگار نهید.
صالحی در این پیام تصریح کرد: اینجانب ضمن سپاس و قدردانی فراوان از حسن انتخاب رییس جمهوری، دوام سلامتی و مزید سرافرازی و بهروزی حضرتعالی و خانواده گرامی را از درگاه یگانۀ هستی بخش مسالت می کنم.

  • نویسنده :
  • منبع :