19 دی: دادستان عمومی و انقلاب کاشان از تشکیل پرونده قضایی و انجام تحقیقات در خصوص تزریق غیر قانونی واکسن‌های خارجی کرونا در کاشان خبر داد.
روح الله دهقانی، اظهار کرد: در پی انتشار خبری مبنی بر ورود مقادیری واکسن کرونا که به صورت قاچاق وارد کشور شده و تعداد محدودی از آن به صورت غیرمجاز و خارج از ضوابط شبکه بهداشت در یکی از  بیمارستان‌های خصوصی شهرستان تزریق شده بود، تحقیقات مقدماتی آغاز شد.
وی با بیان اینکه در تحقیقات مشخص شد این واکسن ها به صورت قاچاق وارد شده و منشأ اصلی آن نیز استان مرکزی بوده است، افزود: تنها ۸ عدد از این واکسن‌ها در یکی از بیمارستان‌های خصوصی کاشان تزریق شده است.
به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه سوء استفاده‌ای از سهمیه اختصاصی شهرستان کاشان انجام نشده است، گفت: با انجام تحقیقات از افراد مرتبط در این خصوص و شناسایی عوامل مربوطه و اثبات جرم، برابر قانون برخورد خواهد شد.
دهقانی به افراد سودجو که با اقدامات خود سلامت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند هشدار داد و گفت: دستگاه قضایی با جدیت و قاطعیت با این گونه جرایم برخورد می‌کند.

  • نویسنده :
  • منبع :