19 دی: سید ابراهیم رئیسی با صدور حکمی "فرهاد رهبر" را به سمت دستیار اقتصادی رئیس جمهور منصوب کرد.
فرهاد رهبر متولد ۱۳۳۸ سمنان و دانش آموخته دکترای اقتصاد نظری است که ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و ریاست دانشگاه تهران را در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود دارد.


عادل آذر مشاور رئیس جمهور شد

همچنین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور با صدور حکمی، "عادل آذر" را به سمت مشاور رئیس جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی منصوب کرد.

عادل آذر متولد ۱۳۴۵ دهلران، دانش آموخته دکترای مدیریت و عضو هیات علمی دانشگاه است که نمایندگی مجلس شورای اسلامی، ریاست مرکز آمار ایران و ریاست دیوان محاسبات کشور را در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود دارد.


سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری شد

رئیس جمهور طی حکمی سید صولت مرتضوی را نیز به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

مرتضوی متولد ۱۳۴۰ و دانش آموخته دکترای حقوق عمومی است که معاونت بنیاد مستضعفان، معاون سیاسی وزیر کشور، استاندار خراسان جنوبی و شهردار مشهد از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی است.


میثم لطیفی به سمت رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور منصوب شد

همچنین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با صدور حکمی "میثم لطیفی" را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور منصوب کرد.

لطیفی متولد سال ۱۳۵۷در همدان و دانش آموخته دکترای تخصصی مدیریت منابع انسانی است که عضویت هیات علمی دانشگاه، ریاست دانشکده مدیریت دانشگاه امام صادق (ع) و عضویت در شورای نخبگان بنیاد ملی نخبگان را در کارنامه علمی و مدیریتی خود دارد.



  • نویسنده :
  • منبع :