19 دی: معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با اشاره به در اختیار قرار دادن تمام ظرفیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سپاه در خدمت بیماران کرونایی، از لغو جراحی‌های غیراورژانسی در بیمارستان‌های سپاه در سراسر کشور خبر داد.
به گزارش روز دوشنبه از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه، سردار احمد عبداللهی با اشاره به وضعیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سپاه، گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر حضور کامل نیروهای مسلح در عرصه خدمات‌رسانی به مردم در شرایط کرونا و دستور فرمانده کل سپاه جهت تحقق تأکیدات فرمانده معظم کل قوا، سپاه جدی‌تر از گذشته و تمام‌قد وارد میدان خدمات‌رسانی به مردم به‌ویژه بیماران کرونایی شده است.
معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با اشاره به آهنگ خوب اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سطح کشور، تصریح کرد: نیروهای بسیج و سپاه در حال اجرای این طرح مهم در راستای مهار بیماری کرونا هستند.
عبداللهی از لغو عمل‌های جراحی غیر اورژانسی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سپاه در سراسر کشور خبر داد و اضافه کرد: مراکز درمانی سپاه به طور کامل در خدمت بیماران کرونایی قرار دارند.
وی با اشاره به خروج برخی استان‌ها از مرز قرمز کرونایی، تصریح کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و همچنین افزایش دامنه واکسیناسیون عمومی، شاهد بهبود شرایط باشیم.
روند اجرای مرحله دوم تست بالینی واکسن نورا
معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه از روند اجرای مرحله دوم تست بالینی واکسن نورا خبر داد و اظهار داشت: ان شاالله با گذر از مرحله فاز دوم و سوم، این واکسن را به شکل عمومی در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

  • نویسنده :
  • منبع :