19 دی: گروه صنعتی ایران‌خودرو بیست و دومین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات خود را با عرضه سه محصول از امروز (یکشنبه، ۲۱ شهریورماه) به مدت سه روز آغاز کرد.
به گزارش ایران‌خودرو، در این مرحله از فروش فوق‌العاده سه محصول پژو ۲۰۷ با دنده دستی سقف شیشه‌ای، پژو پارس با موتور TU۵ و پژو پارس بنزینی عرضه می‌شود.
مشتریان نهایی چهارشنبه (۲۴ شهریورماه) از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انتخاب خواهند شد. 
مراسم قرعه‌کشی ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه به صورت مستقیم از پایگاه اینترنتی ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه ایران‌خودرو در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد. 
متقاضیان می‌توانند از امروز تا پایان روز سه‌شنبه هفته آینده با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو (اینجا) نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.
برپایه آمارهای منتشره سامانه کدال، در پنج ماهه نخست امسال گروه صنعتی ایران‌خودرو موفق به تولید ۱۶۹ هزار و ۹۵۶ دستگاه خودرو شد.
این گروه صنعتی توانست در این مدت ۱۱۶ هزار و ۵۰۲ دستگاه در گروه پژو، ۱۸ هزار و ۹۸۴ دستگاه در گروه سمند، ۲۰ هزار و هشت دستگاه دنا، ۱۱ هزار و ۶۱ دستگاه رانا، یک‌هزار و ۹۵۷ دستگاه هایما، یک‌هزار و ۳۴۱ دستگاه تارا و ۱۰۳ دستگاه پژو ۲۰۰۸ تولید کند.
برپایه این گزارش، جمع تولیدات این خودروساز در پنج ماهه ابتدایی امسال در هم‌سنجی با پارسال (۱۶۹ هزار و ۶۵ دستگاه) تقریبا بدون تغییر بوده و امسال ۸۹۱ دستگاه بیشتر بوده است.
آبی‌پوشان جاده مخصوص در مرداد ماه امسال ۲۴ هزار و ۹۱۱ دستگاه خودرو تولید کردند.

  • نویسنده :
  • منبع :