19 دی: سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ درباره تفاهم اخیر بین سازمان انرژی اتمی و آژانس، گفت: این تفاهم در چارچوب مصوبه شورای عالی امنیت ملی صورت گرفته است و این کمیسیون براساس قانون اقدام راهبردی به این موضوع ورود خواهد کرد.
علی خضریان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران، «قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران» را ریل‌گذاری مهم مجلس در بحث پرونده هسته‌ای عنوان کرد و گفت: از ابتدای اجرای قانون، کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی به جدیت نظارت بر اجرای این قانون را پیگیری کرده و همچنان در پیگیری مصمم است.
رییس کمیته سیاسی، نظامی و امنیتی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره تفاهم اخیر بین سازمان انرژی اتمی و آژانس، گفت: این تفاهم در چارچوب مصوبه شورای عالی امنیت ملی صورت گرفته است و مجلس شورای اسلامی از نظر قانون اقدام راهبردی به این موضوع ورود خواهد کرد.
سخنگوی کمیسیون اصل نود با تاکید بر اینکه این کمیسیون تعاملات بین ایران و آژانس را با حساسیت پیگیری می‌کند، گفت: به زودی این کمیسیون جلسه‌ای با رییس سازمان انرژی اتمی خواهد داشت و یکی از محورهای جلسه، برنامه این سازمان برای تعامل با آژانس و موضوع تفاهم اخیر خواهد بود.
خضریان، عزم کمیسیون اصل ۹۰ را برای اجرای دقیق قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها جدی عنوان کرد و گفت: دولت سیزدهم باید در اجرای کامل و دقیق این قانون اهتمام داشته باشد. برای مجلس شورای اسلامی عمل منطبق بر قانون مهم است و فرقی میان دولت‌ها نمی‌گذارد.

  • نویسنده :
  • منبع :