19 دی: دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء عراق نشست سازشکارانه در اربیل عراق با هدف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را اقدامی سفارشی و بی ارزش از سوی برخی افراد ناموجه و خیانتکار برای سازش با رژیم صهیونیستی خواند.
به گزارش مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، حجت الاسلام و المسلمین«اکرم الکعبی» در پیامی به برگزاری یک نشست سازشکارانه در اربیل عراق با هدف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و این نشست را اقدامی سفارشی و بی ارزش از سوی برخی افراد ناموجه و خیانتکار برای سازش با رژیم صهیونیستی خواند.
دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء عراق افزود:  چنین اقدامی تغییری در موضع‌گیری اصولی و تاریخی عراق در قبال مساله فلسطین و رژیم صهیونیستی اشغالگر ایجاد نمی‌کند.
الکعبی با تاکید بر اینکه خیانتکاران و سازشگران هیچ جایی در عراق ندارند، تصریح کرد: آنان در همه مقیاس ها مهدور الدم بوده و ملت عزّتمند عراق آنان را به سزای عملشان خواهد رساند.
دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء، دولت اقلیم کردستان را مسوول برگزاری چنین نشست خواند و افزود: همین عناصر صهیونیستی به واسطه خریدن افراد سست عنصر، چنین نشست‌های پوچی را برگزار می‌کنند.
وی تصریح کرد: عراق قلب تپنده مقابله با ظلم و اشغالگری و همچنین طلایه‌دار آزادسازی خواهد بود. قدس شریف نیز شعار و رمز مقاومت ما باقی خواهد ماند.

  • نویسنده :
  • منبع : ایرنا