19 دی: رئیس مرکز بهداشت بوکان با بیان اینکه افرادی که در این شهرستان خود را در مقابل بیماری کرونا واکسینه نکرده‌اند نمی‌توانند برخی خدمات را دریافت کنند، گفت: خدمات قضایی بدون ارایه کارت واکسن برای مراجعه کنندگان در شهرستان بوکان ارائه نمی‌شود.
رحیم سلطانی با بیان اینکه واکسیناسیون بهترین راه کاهش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا است، اظهار داشت: بوکان اولین شهر استان در اجرای محدودیت‌های هوشمند برای افرادی که هنوز اقدام به دریافت واکسن کرونا نکرده‌اند، است.
وی با بیان اینکه افرادی که در این شهرستان خود را در مقابل بیماری کرونا واکسینه نکرده‌اند نمی‌توانند برخی خدمات را دریافت کنند، تصریح کرد: خدمات قضایی بدون ارایه کارت واکسیناسیون برای مراجعه کنندگان در شهرستان بوکان ارائه نمی‌شود.
رییس مرکز بهداشت بوکان با بیان اینکه در آینده نزدیک تعداد بیشتری از خدمات برای افرادی که کارت واکسن دریافت نکرده‌اند، ارائه نمی‌شود، خاطرنشان کرد: شهرداری بوکان و سایر ادارات نیز خدمات خود را به افرادی که واکسن کرونا دریافت کرده‌اند، ارائه خواهد کرد.
سلطانی با بیان اینکه روند واکسیناسیون در بوکان مطلوب است، ادامه داد: تا کنون ۱۶۰ هزار و ۶۷۵ دُز واکسن در بوکان تزریق شده است که شامل واکسیناسیون 65 درصد مردم این شهر است.

  • نویسنده :
  • منبع : فارس