19 دی: رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: خبرهای منتشره در برخی محافل در مورد معاوضه جایگاه سوخت با بیت کوین یا سایر ارزهای مجازی شایعه یا سوءبرداشت است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اسدالله قلیزاده اظهار داشت: روند فعالیت ارزهای دیجیتال بر اساس قانون تعیین می‌شود و اینکه صاحبان املاکی در کشور بخواهند ملک خود را به فروش برسانند یا با بیت کوین معاوضه کنند تحت قانون امکانپذیر است، ولی خبری که صحت چنین تصمیمی را از طرف جایگاهدارانی از ایران تایید کند وجود ندارد و بیشتر برای بازارگرمی ارز دیجیتال چنین شایعه‌ای مطرح می‌شود. البته ما از این دست خبرها تعجب نمی‌کنیم و در مورد ارز دیجیتال خبرهای متعجب کننده تری منتشر شده است.
رییس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فراورده‌های نفتی کشور اضافه کرد: جایگاه‌های سوخت خصوصاً در سال‌های اخیر با مشکلات بسیاری روبرو بوده‌اند و در حال حاضر همه منتظر اقدامات دولت جدید و وزارت نفت برای حل مشکلات هستند و خوشبختانه اقداماتی مثبت آغاز شده است.
وی گفت: دریافتی فعلی جایگاه سوخت در کشور سود مناسب سرمایه گذاری برای این شغل تلقی نمی‌شود و طبیعی است که بسیاری جایگاهداران بخواهند جایگاه سوخت خود را به فروش برسانند، ولی بعید میدانم کسی حاضر به معاوضه با ارز دیجیتال باشد و صرف انتشار یک آگهی غیرموثق علت بر صحت چنین تصمیماتی نیست.

  • نویسنده :
  • منبع :