19 دی: امام جمعه کرج ضمن اشاره به انتصابات دولت در پست‌های مدیریتی مختلف و تقدیر و حمایت از این انتصابات قاطع و درست، گفت: دولت محترم از به‌کارگیری افرادی که برای کشور مسئله درست کردند خودداری کند.
محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، در نماز جمعه این هفته کرج در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کرج اقامه شد، ضمن گرامیداشت حلول ماه ربیع‌الاول، بیان کرد: مسیر درستی است که دولت به حمدالله دارد طی می‌کند و مسائل را دنبال می‌کند. مرحله‌به‌مرحله واکسن را دنبال کرد، اخیراً مسئله اقتصاد و معیشت مردم را در دستور کار قراردادند؛ اما نکته‌ای که عرض می‌کنم در به‌کارگیری مجدد همین افرادی است که برای کشور مسئله درست کردند. این‌ها دیگر در این دولت جدید به نظر می‌رسد که نباید به کار گرفته شوند. من جرب المجرب حلت به الندامه.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در خاتمه خطبه های این هفته نماز جمعه خاطرنشان ساخت: چیزی که تجربه‌شده را بخواهیم دوباره تجربه کنیم، جز پشیمانی چیزی برایمان ندارد. وقتی عملکرد این افراد را دیده‌اید و خودشان هم اقرار دارند چرا باید دوباره بکار گرفته شوند. خواسته مردم و نیروهای ارزشی از دولت محترم تجدیدنظر در روند انتخاب افرادی است که به هر دلیلی خطا و اشتباه و فساد داشته‌اند برای مسئولیت‌هایی که به منافع مردم لطمه می‌زند.
  • نویسنده :
  • منبع : فارس