19 دی: سازمان اورژانس کشور از استعفای پیمان صابریان و از انتصاب رییس جدید این سازمان خبر داد.
براساس اعلام روابط عمومی سازمان اورژانس کشور طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، دکتر جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور شد.
در حکم وزیر بهداشت آمده است:
"جناب آقای دکتر جعفر میعادفر
باسلام
خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید.
در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق اجرائی ارزنده جنابعالی همچنین به استناد ماده ۴ اساسنامه سازمان فوریت های پیش بیمارستانی اورژانس کشور موضوع تصویب نامه شماره ۱۵۰۹۱۴/ت ۵۴۵۹۴ه مورخ ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
هیات وزیران، بموجب این ابلاغ به عنوان "رئیس سازمان اورژانس کشور" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و جوانب شرعی انجام وظیفه نمائید.
امید است با اتکال به خداوند متعال،
حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موافق و موید باشید.
دکتر بهرام عین‌اللهی"

پیش از این پیمان صابریان در نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت از سرپرستی این سازمان استعفا داد.
متن این نامه به شرح زیر است:
«احتراما به استحضار می رساند اینجانب دکتر پیمان صابریان، بدلایل شخصی و مشغله کاری قادر به ادامه همکاری در سمت سرپرستی سازمان اورژانس کشور و ریاست مرکز اورژانس تهران نبوده و استعفای خود را از ادامه مسئولیت تقدیم حضرتعالی می‌نمایم.
همچنین پایان ماموریت خود از تاریخ استعفا در سازمان اورژانس کشور اعلام نموده و پیشاپیش از لطف و بذل عنایت حضرتعالی تشکر و قدردانی می‌گردد.
پیمان صابریان»

  • نویسنده :
  • منبع :