19 دی: رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری پایتخت علت غیبت شهردار تهران در نشست امروز (یکشنبه) شورای اسلامی این شهر را ناراحتی جسمی علیرضا زاکانی عنوان اعلام کرد.
زاکانی بنا بود امروز در جلسه شانزدهم اعضای شورای اسلامی شهر تهران حاضر شود و در خصوص انتصاب شهرداران مناطق توضیح دهد، که در ابتدای این جلسه، مهدی چمران رئیس این شورا خبر داد  شهردار در بیمارستان بستری شده است.
وی اعلام کرد: حال شهردار تهران مساعد نبود و از این رو برای دریافت خدمات درمانی راهی بیمارستان و در نهایت بستری شد.
عبدالمطهر محمدخانی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با انتشار متنی در توییتر خود توضیحاتی درباره شرایط جسمانی زاکانی ارایه کرد. 
آنطور که محمدخانی در توییت خود نوشته است، «‏قرار بود شهردار تهران در جلسه امروز شورا حاضر شود تا شهرداران جدید را به اعضا معرفی کند اما به دلیل ناراحتی جسمی به جلسه شورای شهر نرفت. دکتر زاکانی از شب گذشته در منزل استراحت می‌کند و به محض بهبودی در محل کار حاضر خواهد شد.» 
علت غیبت شهردار تهران در جلسه امروز شورای شهر
۶۲ ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها، شرکت در ۱۵ عملیات بزرگ و جانبازی ۵۰ درصد، در کنار حضور در ستاد جنگ‌های نامنظم، لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله و لشکر ۱۰ سیدالشهدا و قرارگاه‌های جنوب و غرب، زاکانی را از نواحی دست، پا و گردن مجروح کرده و به درجه جانبازی رسانده است.

  • نویسنده :
  • منبع :