19 دی: فرمانده نیروی انتظامی در مورد فیلم منتشر شده برخورد ماموران با یک خانم گفت: موضوع مربوط به حجاب نبوده، البته این مساله در بازرسی نیروی انتظامی در حال بررسی است که نتیجه آن احتمالا بزودی مشخص می‌شود.
به گزارش روز یکشنبه از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در یک برنامه تلویزیونی افزود: درباره فیلم اخیری که راجع به برخورد با یک خانم در فضای مجازی منتشر شد باید بگویم موضوع مربوط به حجاب نبوده، البته مساله در بازرسی نیروی انتظامی در حال بررسی است که نتیجه آن احتمالاً فردا مشخص می شود.
وی افزود: تصاویری در فضای مجازی درباره کیف قاپی یا ناهنجاری های دیگر پخش می شود که پس از پخش این تصاویر بیش از ۹۵ درصد مجرمان شناسایی و دستگیر می شوند اما نتوانسته ایم این موضوع را اطلاع رسانی کنیم که مجرم دستگیر و مجازات شده است.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: اطلاع رسانی در این زمینه افزون بر ایجاد آرامش برای مردم موجب ترس مجرمان خواهد شد.
سردار اشتری افزود: به عنوان نمونه در محور کرج - قزوین موتورسواری ۲۰۶ یک خانم را متوقف و زیورآلات آن را سرقت کرد که کمتر از ۴۸ ساعت سارق دستگیر شد اما فیلم دستگیری آن منتشر نشد.
وی گفت: کسانی که در فضای مجازی فعالند برخورد پلیس با مجرمان را برای آرامش بیشتر مردم منتشر کنند.
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه توان کشف وقوع جرم در پلیس افزایش یافته، افزود:‌ ممکن است سرقت افزایش داشته باشد اما کشفیات نیز بیشتر شده است.
اظهار نظر اشتری در مورد برگ سبز 
وی درباره برگ سبز خودرو نیز گفت: نیروی انتظامی معتقد است این برگه سبز به عنوان سند خودرو کفایت می کند و معامله بر اساس آن با سرعت و هزینه بسیار کمتری انجام می شود و اعلام کرده ایم این برگه سبز قابل استفاده و در نقل و انتقالات قانونی است.
وی افزود: دادستان نیز این موضوع را قابل اجرا و قانونی اعلام کرده اما منتظر نظر مجلس شورای اسلامی در این زمینه هستیم.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: یک ریال از پولی که برای صدور برگه سبز خودرو دریافت می شود به نیروی انتظامی اختصاص نمی یابد.

  • نویسنده :
  • منبع :