19 دی: مسعود پزشکیان نماینده تبریز در مجلس با اشاره به ماجرای اهانت به آیت الله صافی گلپایگانی گفت: بعضی می‌خواهند با رفتارهای این چنینی در فضای مجازی جوی ایجاد کنند که کسی نتواند حرف خود را بزند. این کارها با عقل و معیارهای دینی جور در نمی‌آید.
نماینده تبریز در مجلس، گفت: بی‌احترامی که نسبت به آیت‌الله صافی گلپایگانی انجام گرفت کار بسیار زشتی بود. بعضی می‌خواهند با رفتارهای این چنینی در فضای مجازی جوی ایجاد کنند که کسی نتواند حرف خود را بزند. این کارها با عقل و معیارهای دینی جور در نمی‌آید.
مسعود پزشکیان نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص جسارت اخیر به ساحت آیت‌الله صافی گلپایگانی مرجع عالیقدر بعد از صحبت‌های ایشان در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی درخصوص ارتباط و تعامل با جهان، گفت: این بی‌احترامی که نسبت به آیت‌الله صافی گلپایگانی انجام گرفت، کار بسیار زشتی بود. یعنی ما ادعای مسلمانی می‌کنیم بعد اجازه نمی‌دهیم که یک مرجع هم حرف خود را بزند و می‌خواهیم جوی درست کنیم که نتواند حرف بزند.
وی افزود: بعضی می‌خواهند با رفتارهای این چنینی در فضای مجازی جوی ایجاد کنند که کسی نتواند حرف خود را بزند. این کارها با عقل و معیارهای دینی جور در نمی‌آید.
پزشکیان همچنین بیان کرد: روشی که این‌ها شروع کرده بودند، برای به اصطلاح حذف مخالفان خودشان یا آن‌هایی‌ که با این‌ها هم‌سلیقه نیستند دارد دامن خودشان را می‌گیرد. مانند همان کاری که با استاندار آذربایجانی شرقی کردند که یک فرمانده سپاه را که اکنون استاندار شده یک نفر بیاید و سیلی بزند. خیلی زشت است.
وی ادامه داد: این اصلا با هیچ عقلی جور در نمی‌آید ولی خودش می‌‌گوید «من آتش به اختیارم»، این ادبیات را باید جلویش را بگیرند. همین مباحث را گفتند و نتیجه‌اش این شد که حالا یک عده دارند آتش به اختیار عمل می‌کنند و این دامن‌گیر همه خواهد شد.

  • نویسنده :
  • منبع :