19 دی: استاندار لرستان گفت: گزارش هیات اعزامی نهاد ریاست جمهوری به لرستان گردآوری شده است و رییس جمهوری هفته آینده به این استان سفر می‌کند.
فرهاد زیویار روز سه‌شنبه در حاشیه نشست هیات اعزامی نهاد ریاست جمهوری به لرستان بیان کرد: این هیات از هفتم آبان ماه جاری به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه های مختلف، در استان مستقر شده است و امروز اقدامات آنها با گردآوری گزارش جامعی از وضعیت موجود به پایان رسید.
وی اظهار داشت: بررسی و زمینه سازی اقدامات در زمینه سفر رییس جمهوری به لرستان بخش دیگری از برنامه کاری این هیات بود که با همکاری مسوولان استانی به خوبی فراهم شده و وظایف محوله نیز معین گردیده است. 
زیویار ادامه داد: این هیات مسائل مربوط به استان را در سه بخش عمده فرهنگی، عمرانی و اقتصادی دسته بندی و با همکاری معاونان استانداری و مدیران ذیربط، در قالب یک گزارش گردآوری کرده است. 
وی بیان کرد: گزارش جمع‌آوری شده امروز در نشستی مورد بررسی نهایی قرار گرفت و مقرر گردید به نهاد ریاست جمهوری ارائه گردد تا در گام بعدی پیگیری های لازم برای تایید، تکمیل یا اصلاح آن با حضور معاونان وزارتخانه های مربوطه صورت پذیرد.

  • نویسنده :
  • منبع :