19 دی: نماینده مردم رودبار در انتقادی از صدا و سیما گفت: به نظر می‌رسد صدا و سیما در قالب ورود زنان بی‌حجاب به فیلم‌ها به دلیل مسلمان نبودن، به دنبال حساسیت زدایی نسبت به بی‌حجابی است.
مهرداد گودرزوند چگینی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با استناد به اصل ۳۰ قانون اساسی گفت: دولت پیش از سفر به استان لرستان، مصوبات سفر سید ابراهیم رئیسی در دوره ریاستشان بر قوه قضائیه را بررسی کنند. در مورد ماشین سازی خرم آباد که قرار بر راه‌اندازی آن بود، اقدام جدی صورت نگرفته است.
نماینده مردم گیلان در مجلس در انتقادی از صدا و سیما گفت: به نظر می‌رسد صدا و سیما در قالب ورود زنان بی حجاب به فیلم‌ها به دلیل مسلمان نبودن، به دنبال حساسیت زدایی نسبت به بی حجابی است. آنچه در فیلم سرجوخه، گاندو یا فیلم های دیگر دیده می‌شود در این راستا ارزیابی می‌شود.
وی با بیان این که آموزش و پرورش در وضعیت نیمه یتیمی به سر می‌برد از مسئولان خواست تا هر چه سریع تر وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را به مجلس معرفی کنند.
گودرزوند چگینی در پایان گفت: به شخصه دیدم که معلمی رفت و خانه‌اش را فروخت تا فرزندش عروسی کند. پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان را جدی بگیرید.

  • نویسنده :
  • منبع :