19 دی: شهردار خرم‌دره گفت: با توجه به اعتراض شهروندان خرم‌دره‌ای، نصب بنرهای تصویر تسلیت و اعلامیه‌های ترحیم دارای ابعاد بزرگ در شهر ممنوع است.
قربان‌علی نقی‌لو در گفت‌وگو با ایسنا، در هفته‌های اخیر بارها نسبت به نصب بنرهای تسلیت اعتراض‌هایی توسط شهروندان به شهرداری خرم‌دره رسیده‌ است، اظهار کرد: با توجه به مطالبات مردمی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار شهرداری قرار گرفت.
وی با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا این روزها مردم از مشکلات متعدد رنج می‌برند، ادامه داد: مشاهده تصاویر درگذشتگان آن هم به تعداد زیاد و در ابعاد بزرگ در سطح شهر به ویژه بنرهای جوانان فوت شده، چیزی جز افزایش غم و ناراحتی مردم را در پی نخواهد داشت.
این مسئول با بیان اینکه در همین راستا نصب بنرها و اعلامیه‌های بزرگ در سطح شهر به علت آزرده شدن خاطر شهروندان، ممنوع شده است، ادامه داد: با توجه به ممنوعیت نصب این بنرها از شهروندانی که عزیز خود را از دست داده‌اند، تقاضا می‌شود در این‌خصوص همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند.
نقی‌لو یادآور شد: محیط عمومی متعلق به شخص نیست و شهروندان عزادار نیز به‌ منظور احترام به حقوق سایر افراد جامعه باید نسبت به این موضوع توجه کافی داشته باشند، زیرا سایر شهروندان با دیدن این تصاویر غمگین و آزرده‌خاطر می‌شوند، پس باید سعی کنند در خیابان‌ها و میادین اصلی شهر از نصب بنرهای اموات خودداری شود.
سرپرست شهرداری خرم‌دره با تاکید بر اینکه در صورت مشاهده این بنرها توسط واحد اجرائیات جمع‌آوری خواهد شد، خاطرنشان کرد: در همین راستا چندین بنر از میادین اصلی شهر توسط شهرداری جمع‌آوری شد.

  • نویسنده :
  • منبع :