19 دی: رئیس مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور خواست که در کمترین زمان ممکن گزینه پیشنهادی بعدی آموزش و پرورش را به مجلس معرفی کند.
محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه شنبه) و بعد از اعلام رای مخالفت مجلس با مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: آقای فیاضی موفق به اخذ رای اعتماد از نمایندگان به عنوان وزیر آموزش و پرورش نشد. از رئیس جمهور آقای دکتر رئیسی خواهش می‌کنم در اسرع وقت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را معرفی کند چون واقعا این وزارتخانه بسیار مهم و کلیدی است.
رئیس مجلس خاطرنشان کرد: ما در دو دوره دولت‌های قبل یعنی ۱۶ سال پیش همیشه شاهد بودیم که وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در رای گیری اولیه دولت‌ها با چالش مواجه شده، لذا مهمترین وزارتخانه تغییرات زیادی داشته که این به آموزش و پرورش آسیب می‌زند.
وی در پایان گفت: آقای رئیسی وزیر بعدی را در کمترین زمان ممکن معرفی کند تا ان شاءالله مجلس هم بتواند بررسی‌های خود را انجام دهد.
به گزارش ایسنا، در ابتدای معرفی کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم باغ گلی نتوانست رای اعتماد مجلس را برای تصدی وزارت آموزش و پرورش کسب کند، اکنون نیز فیاضی به عنوان دومین گزینه پیشنهادی از مجلس رای اعتماد نگرفت.

  • نویسنده :
  • منبع :