19 دی: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قم: یکی از خیران جوان استان قم 140 نفر از فرزندان طرح محسنین را تحت حمایت مالی ماهانه خود قرار داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سید محمدرضا میره ای، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قم، با اشاره به اینکه در چند سال گذشته استقبال مردم از طرح محسنین خوب بوده است گفت: یکی از خیران جوان استان قم در این طرح شرکت کرد و 140 نفر از فرزندان طرح محسنین را تحت حمایت مالی ماهانه خود قرار داد.
وی با اشاره به اینکه این نیکوکار جوان تعهد کرده است تا ماهانه 500 هزار ریال به هر فرزند معنوی خود پرداخت کند گفت: این خیر که خواست نامش برده نشود در اولین واریزی خود 70 میلیون ریال به صورت مستقیم و بدون واسطه به حساب شخصی تمام فرزندان خود واریز کرد.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قم ضمن قدردانی از مردم نیکوکار استان گفت: اگر فردی قصد دارد در طرح اکرام ایتام و محسنین شرکت کند تا ماهانه مبلغی را به صورت مستقیم به حساب شخصی این فرزندان واریز کند می توان با ارسال شماره 1 به سامانه پیامکی 3000333325 و یا با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir  در این کار خداپسندانه سهیم شود.
وی تأکید کرد: کارشناسان این نهاد با همه افرادی که به این سامانه پیامک ارسال کنند تماس می گیرند و بدون نیاز به مراجعه حضوری فرم ثبت نام طرح اکرام ایتام و محسنین را برای آنها تکمیل خواهند کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :